vineri, 29 martie 2013

De ce nu acum?



Incerc sa imi alimentez rabdarea cu astepari din ce in ce mai mari .urasc sa fac compromisuri pentru cineva care nu merita...incerc sa fiu altfel...si daca aceste compromisuri ma  ajuta sa imi ating telul ,le voi face...cu ura,furie si dezgust ..dar voi castiga un vis.

Am un zambet fals care oboseste,am un corp mult prea slab pentru toate loviturile lor,ochii imi ard si se sting singuri,urechile ar vrea sa nu existe,o lume de ceara ,prea tare pentru a primi suflet.Este atat de greu sa lupti singur,dar nu o fac ca vreau ci pentru ca nu are putere inca...

Ce poti face atunci cand esti confuz?...iti pui ordine in ganduri?...dar ai atatea ganduri....le pui pe hartie?..dar ti se pare nefolositor?...si incepi sa debitezi tot ceea ce te supara ,ce te framanta,crezand ca iti  faci bine...dar nu le debitezi singur ...si nu te gandesti ca ai putea rani pe cineva cu vorbe grele sau idei inorate...

Realizezi cand ii vezi privirea plina de durere si suspine .Iti doresti sa dai timpul inapoi sa taci,dar nu poti si incepi sa regreti si sa implori iertare....toata acea durere pe care ai provocat-o se intoarce la tine...

Timpul le rezolva pe toate...dar cand?....de ce nu acum?...de ce sa amanam ?....de ce, daca este previzibil?...

Ridica privirea si nu astepta ,o lume intreaga e in fata ta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu