miercuri, 27 martie 2013

The elements of freedom

.. Am ales titlul deoarece sunt multe de comentat la capitolul acesta... dar si pentru ca e ultimul album al unei artiste dragi mie.....acestea erau cuvintele de inceput a unei postari din 2010......azi e 27 .03.2013....la indemnul unei prietene extraordinare..cu un blog extraordinar....am reinceput sa imi exteriorizez sentimentele, furia si tot ce nu incape in pahar....chiar daca este unul exagerat de mare...:))...
In ultimii doi ani am incercat sa ma realizez pe toate planurile ..toate nu cred ca este cuvantul potrivit ,dar cu totii trecem prin momentul  acesta cel putin odata...asta daca nu ne iese din prima incercare.

Scotia...o tara superba cu un peisaj ireal,o vreme cameleonica si oameni de zahar ars..
Am ajuns aici pentru un job part-time sau mai bine zis un schimb de experienta  ,au pair,bona,menajera si tot ce uraste o femeie independenta ,puternica si inteligenta sa faca pentru a castiga putin polen din toata aceasta imensa gradina colorata.

Nu doresc nimanui batjocura dulce ce iese din gura acestor paianjeni negri.

Multi ,printre care si eu odata,ataca locuitorii acestei tari de nepasare si de egoism pentru ca nu  ne vor in gradina lor.M-am tot gandit ,sunt exigenti si pretentiosi,calitati care i-au ajutat .
Ii admir pentru ca isi apara cultura,tara,locuitorii,etc...

Ar fi multe de povestit ,dar vreau sa ma intorc ca inceput..elements of freedom - elementele libertatii .
....imi doresc atat de mult sa fiu libera...cateodata mi-as dori sa opresc timpul ...sa ies afara si sa imi aprind o tigara..sa las fumul sa zboare in inaltul cerului...sa se amestece cu norii..iar razele soarelui sa ma acopere cu toata amintirea lui....dar nu pot...e bine macar ca ma opreste el pe mine..o data pe saptamana...si imi ofera bunatatile lui..

Pentru ca e tarziu si nici avioanele numai aterizeaza...va spun noapte buna si zambiti ca se filmeaza.:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu